Privatcore


Že existuje podomácku kazeta s nahrávkou nazvanou Privatcore, jsem věděl a tohle vědění stálo vlastně na začátku vzniku tohoto blogu. Jako štěpný materiál pro začátek veškerých archivačních snah jsem se hodlal opřít právě o nahrávku Privatcore a domácí díla originálního lidového muzikanta a příležitostného domácího avantgardisty Míry Kresla. Míra Kresl však mezitím všechny záznamy svého avantgardního období vyhodil a dal se na dráhu hospodského harmonikáře a také kazeta projektu Privatcore se ztratila někde v nenávratnu. Asi po dvou letech hledání se mi podařilo najít kopii nahrávky v nějakých bednách se starými kazetami. A hle! To co v mé fantazii vykvetlo do epických rozměrů, je vlastně poměrně krátká nahrávka, řeklo by se EP.
Aktéry nahrávání byli čtenářům tohoto blogu známý Vilém Buček alias Bík, Luboš Kučera aka Leba von Kýčera a Pavel Krchov, jako host (podle vlastních slov hrající vlastně jen na plechovku a víčko od fixy). Mám sice podezření, že působil také trochu jako “producent” nahrávky, ale to už se asi nikdy nedozvíme, jelikož to jedno podzimní odpoledne roku přibližně 1990 se definitivně propadlo v zapomnění.
Další velkorysé projekty nerozlučné dvojice Bík/Leba nestačily ani upadnout v zapomenutí, většinou se prostě ani neuskutečnily.
Tak nezbývá si představit, jak by asi vypadala plánovaná akademie Kuč-Buč umění, což byla jediná akademie, na které jsem měl kdy zájem působit jako pedagog.


Zde nahrávka k poslechu a stažení:


Několik fotografií  obou hlavních protagonistů nahrávky.  


Bík


Leba








Komentáře

Oblíbené příspěvky